33 100 MAK Dizel Hidrolik Manevra Lokomotifi Bilgiler Tanıtım Resimler

#1
Sponsorlu Bağlantılar
[SIZE=+2]33 100 MAK Dizel Hidrolik Manevra Lokomotifi[/SIZE] 1953-1954 yıllarında 38 adet alınmıştır.
[SIZE=-1]Azami Hız (Manevra/Yol): 25/50 km/sa[/SIZE]
[SIZE=-1]Darası: 40.5 ton[/SIZE]
[SIZE=-1]Dingil Basıncı: 13.5 ton[/SIZE]
[SIZE=-1]Dizel Motoru: Cummins KT 1150L[/SIZE]
[SIZE=-1]Asgari Kurp Yarıçapı: 80 m[/SIZE]

33 100 Dizel hidrolik manevra lokomotifinin ön ve yan çizimleri.


33 100 manevra lokomotifi ilk günlerinde (Demiryollarımız, TCDD İzmir Matbaası, 1958).

Sirkeci gar sahasında manevra işlerini yürüten 33 100 lokomotif. Lokomotifin çevresindeki direkler (3. Ağustos. 2002).

Sirkeci'deki feribot limanında manevra işlerini yapan 33 100 manevra lokomotifi (3. Ağustos. 2002).

33 113 Sirkeci Garı perondaki uluslararası treni çıkartmaya hazırlanıyor (23. Ekim. 2003).


33 115 Sirkeci Garında manevra yapıyor. Açık kapaklardan lokomotifin güç kaynağı olan dizel motor görülebiliyor (26. Ağustos. 2005).


33 115'i vagonlardan ayırmak için manevracı araya girmek üzere (26. Ağustos. 2005).


33 120 Sirkeci Gar manevra sahasında dinleniyor (6. Haziran. 2004).

33 120'nin farklı bir açıdan görünüşü (6. Haziran. 2004).

33 125 Sirkeci Garı manevra sahasında vagonların üzerine henüz yanaşmış ve motoru yeni kapatılmış. Lokomotifin iki tarafında sinyal direkleri ve arkada su kulesi görülüyor. (6. Haziran. 2004).

33 125'in makinisti biyel yataklarını yağlıyor ve boşluklarını kontrol ediyor (6. Haziran. 2004).

Uzaktan tekerlekler küçük gibi görünse de makinist tekerleklerin boyutlu hakkında fikir veriyor. Makinistin hemen sağında görülen karşı-ağırlık hidrolik şanzımana bağlı ve biyeller aracılığıyla üç dingili de tahrik ediyor (6. Haziran. 2004).

Makinist kutuları yağlayarak lokomotifin gölgesinde ilerliyor. Arkada solda görünen kırmızı-yeşil lokomotif E 52 500, markizi görünen mavi-lacivert dizi ise tarihi 8 000 (6. Haziran. 2004).

Uluslararası bir yolcu trenine manevra yaptıran 33 100 lokomotif. Açık kapaklardan dizel motoru ve motor soğutma radyatörü görülebiliyor (26. Ağustos. 2005).


Halkapınar deposunda yorgun bedenini dinlendiren 33 103 lokomotif (23. Nisan. 2006)


Halkapınar Deposundaki 33 103 lokomotife ait üretci plaketi (23. Nisan. 2006).