bu besinlerin kıymetini bilin!

#1
Sponsorlu Bağlantılar
bu besinlerin kıymetini bilin!

Şalgam: Adeta kırmızı ıspanak gibidir. Doğal kırmızı pigmentleri vücut direncini artırır. Şalgam ısıtıldıkça antioksidan etkisi azalır. Mümkünse çiğ olarak doğrayın ve salatanıza katın.


[FONT=Times New Roman, Times, Serif]Lahana: Sülfarofan gibi çok sayıda besleyici ve bağışıklık sistemini güçlendirici madde içerir. Burgerler ve sandviçlerinizin içine bile koyabilirsiniz.[/FONT]


[FONT=Times New Roman, Times, Serif]Pazı: Karotenoidler bakımından zengin bu bitki, gözlerde yaşlanmadan kaynaklanan tahribatı azaltır.[/FONT]

[FONT=Times New Roman, Times, Serif]Tarçın: Kan şekeri ve kolesterol seviyelerini düzenlemeye yardımcı olur. Çay veya kahvenizin üstüne bir miktar serpip içebilirsiniz.[/FONT]

[FONT=Times New Roman, Times, Serif]Nar suyu: Antioksidanlarla dolu bu gıda, tansiyonunuzu düşürecektir. Nar suyunuGünde bir bardak için.[/FONT]

[FONT=Times New Roman, Times, Serif]Erik kurusu: Taze erik tadında olmayabilirler ama antioksidan bakımından zengindirler.[/FONT]

[FONT=Times New Roman, Times, Serif]Kabak çekirdeği: Kabağın en besleyici kısmıdır. Magnezyum ve yüksek seviyede mineraller içerir.[/FONT]

[FONT=Times New Roman, Times, Serif]Sardalya: Konservedeki sağlıklı besin. Omega-3 bakımından zengin ve hiç kurşun içermeyen bir besin maddesi. Kalsiyum ve magnezyum ve yararlı mineraller bakımından çok zengindir ve B vitamini deposudur. İster salatanıza katın, ister sandviç olarak yiyin, isterseniz hardal ve soğanla birlikte tabakta servis yapın.[/FONT]

[FONT=Times New Roman, Times, Serif]Safran: Baharatların süperstarıdır. Her türlü sebze yemeğine katabilir veya omlet ve yumurtanızın üstüne koyabilirsiniz. Ateş düşürücü ve vücut direncini artırıcı etkilere sahiptir.[/FONT]

[FONT=Times New Roman, Times, Serif]Dondurulmuş yabanmersini: [FONT=Times New Roman, Times, Serif]Dondurma işlemi bazı sebze ve meyvelerin besleyici değerlerini azaltır. Ama markette gözünüze çarparsa bu meyveyi pas geçmeyin.[/FONT] [/FONT]