Selülite Son Vermenin 10 Yolu

#1
Sponsorlu Bağlantılar
Yiyecek ve içeceklerden destek alarak, dar pantolonlar giymeyerek, tuzu az kullanarak portakal görünümünden kurtulabilirsiniz. İşte, selülitle mücadelenizi kolaylaştıracak pratik öneri.
1- Günde 5-6 porsiyon sebze meyve tüketin.
2- Tuzu az kullanın, Özellikle salam bazı peynirler gibi çok tuzlu gıdalardan uzak durun. Tuz, dokularda çok su tutar.
3- En az 2 litre (yazın 3) su için. Su, böbreklerinizin zehirli atıkları vücuttan uzaklaştırmasını sağlar. Yeterince su içmek selülitili dokuları temizleyerek bu dokulardaki tuzu atar.
4- Unlu, şekerli, baharatlı, salçalı yiyeceklerden, kola, kahve gibi kafeinli içeceklerden, alkol ve sigaradan uzak durun.
5- Et, peynir gibi besinlerin az yağlı olanlarını tercih edin.
6- Hiç mayonez kullanmayın, soslardan uzak durun.
7- Margarin, tereyağı gibi katı yağlardan kaçının.yemeklerinizde bitkisel yağ tercih edin. Etsiz pişirdiğniz yemeklere ve salatalara zeytinyağı koyun. 1 Kilo sebze pişiriyorsanız 2 yemek kaşığı yağı geçmeyin.
8- Abur cubur ve fast food’tan (hazır yiyecek) uzak durun.
9-kan dolaşımınızı hızlandırmak için egzersiz, hayatınızda alışkanlık haline getirin. Bol bol yürüyüş yapın.
10- Çok sıkı iç çamaşırı, pantolon, çorap gibi giysileri kullanmayın, dar giysiler toplar damarları sıkıştırarak düzenli kan dolaşımını engeller.